23 listopada 2014

#9 ..Muzyka na codzień..

..Muzyka.. dla wszystkich, a zwłaszcza dla nas.. nastolatków jest w pewnym sensie oderwaniem się od rzeczywistości.. nie wiem jak wy ale ja uwielbiam spędzać czas z włączoną muzyką..
..na przykład kiedy odrabiam lekcje MUSZĘ mieć włączony telewizor, radio lub (jakąkolwiek muzykę na telefonie) ;).. nauczyłam się, robić większość czynności razem z dźwiękami różnego typu.. nawet gdy zasypiam nie mogę leżeć w ciszy..
..wydaje mi się, że rodzaj muzyki jaką słuchamy ma na nas bardzo duży wpływ....najbardziej irytują mnie stereotypy na temat muzyki..
  •  muzyka klasyczna  - człowiek sztywny, bez życia towarzyskiego..
  • metal - człowiek agresywny, "satanista"..
  • punk - człowiek odurzający się psychotropami..
  • disco polo - człowiek "ze wsi", nie myślący..
  • rap - człowiek chodzący w dresach, nie kulturalny..
  • techno - człowiek opętany przez szatana..
i tak dalej.. i tak dalej...  

..uważam, że stereotypy są okropne i obrażają większość ludzi.. ja na przykład bardzo lubię słuchać reggae, rap, pop, a nawet czasami disco polo.. ale to NIE znaczy, że jestem osobą, która zażywa narkotyki czy codziennie chodzi w dresach..
..dlatego też TWIERDZĘ, że te stwierdzenia są fałszywe!!! JA JESTEM NA TO 100% PRZYKŁADEM ;)..

..choć na pewno znajdą się tacy ludzie, którzy stwierdzą, że te 'stereotypy' TO CAŁA PRAWDA O LUDZIACH.. często zdania będą podzielone dlatego nie warto się przejmować tym co ludzie uważają na nasz temat... wiem, że to jest bardzo trudne ale mamy całe życie by się tego uczyć :)




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz