27 listopada 2014

#11 Przyszłość...

"Przyszłość"... co to słowo, tak właściwie oznacza ???
...nikt tego nie wie.. nawet najmądrzejsi naukowcy ;] ..
Chyba każdy człowiek ma jakieś plany na życie.. nawet dzieci w wieku 8 lat już myślą co chciałyby robić za kilkanaście lat.. ale im wcześniej zaczyna się o tym myśleć, tym częściej się zmieniają 'te' plany na życie..
Ja kiedy chodziłam do przedszkola (miałam zaledwie 5lat) chciałam być księżniczką.. dziecięce plany na przyszłość są najpiękniejsze.. podobają mi się głównie dlatego, że są najskrytszymi marzeniami i beztroskim myśleniem o dorosłym życiu..
Plany na przyszłość zmieniłam bardzo szybko.. bo już jak byłam w pierwszej klasie podstawówki, zachciałam być modelką.. akurat to "DZIECIĘCE MARZENIE" trwało naprawdę długo, ponieważ dopiero w klasie 5 pomyślałam, że chcę pomagać ludziom..
...zachciałam być prawnikiem.. utrzymywałam te plany aż do połowy 2 klasy gimnazjum ;).. kiedy zaczęłam naprawdę interesować się tym zawodem, zniechęciłam się ( i to bardzo!)...
Wtedy zaś zaczęłam szukać jakiegoś innego, dobrze płatnego, interesującego oraz bardzo ważne dla mnie było, to abym w tej wymarzonej pracy miała kontakt z ludźmi..
Zaczęłam szukać.. owszem zajęło mi to troszkę czasu.. ale się opłaciło :D..
.."Znalazłam Wymarzony Zawód"..
W przyszłości chcę zostać magistrem farmacji..
..właśnie w tej pracy znajduję wszystkie moje oczekiwania :
  • ciągły kontakt z ludźmi,
  • interesująca,
  • dobrze płatna,
  • ciepła posada w aptece ;) ,
..i co najważniejsze..
  • nie jest to praca fizyczna :) ..
Hmm.. więc co to jest "PRZYSZŁOŚĆ" ??
..Przyszłość, jest to jakiś odległy czas, który się rozwija i ciągle idzie do przodu...
..sami ją tworzymy, więc nie zepsujmy tego ;) ..



-Życzę wam powodzenia w waszej pięknej przyszłości ♥..- 


4 komentarze: