14 listopada 2014

#4 Ulubiona Pora Roku

Jesień.. złota, piękna, słoneczna jesień.. jest to chyba najpiękniejsza pora roku.. nawet gdy pada deszcz i jest ponuro za oknem, zachowany jest ten sam jesienny nastrój ♥..
Jesień ma to do siebie, że bardzo szybko robi się ciemno.. już około godziny 17 robi się szarówka... uważam, że długie jesienne wieczory są bardzo romantyczne.. można wtedy pójść na długi spacer (np. z przyjaciółką, chłopakiem/ dziewczyną) .. lub nawet samemu, a wtedy w ciszy i spokoju pomyśleć o wszystkim..
..lecz gdy "ja" nie mam ochoty wychodzić danego dnia, sięgam po ciekawą książkę, kubek gorącej herbaty i ciepły kocyk.. 'jest to mój ulubiony zestaw na zimne jesienne wieczory ♥'.. zdarzają się też takie dni kiedy jestem bardzo zmęczona i nie mam ochoty na nic.. wtedy nakładam słuchawki, biorę kocyk i po prostu zasypiam..

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz