30 stycznia 2015

#23 20 faktów o mnie + MINI KONKURS


Cześć ;)

Z racji, że dzisiaj zakończyła się ankieta, piszę dla was. Wychodzi na to, że chcecie przeczytać post o nazwie "20 faktów o mnie". No to zaczynamy ;)

1) Jestem okropnym zmarźluchem, (potrafię chodzić w domu w ocieplanych leginsach i swetrze przy 23°C)
2) Mam uczulenie na mandarynki
3) 21 lutego będę obchodziła 16 urodziny
4) Mam młodszego brata
5) Uwielbiam jesień
6) Bardzo łatwo i szybko można mnie zdenerwować, rozśmieszyć, zranić
7) Jestem strasznym leniem, nie umiem się zmotywować, do różnych działań
8) Choć gdy się już czegoś podejmę, nie odpuszczę dopóki nie wywiążę się ze swojego obowiązku
9) Jestem ambitna, (mam wielkie plany na przyszłość)
10) Mam przyjaciółkę, którą traktuję jak siostrę
11) Uwielbiam grać w siatkówkę i jeździć na łyżwach
12) Marzę o zwiedzeniu Grecji, Australii, Stanów Zjednoczonych
13) Chcę mieć zwierzaka, a najlepiej dwa ~ kota i psa
14) Jestem uzależniona od internetu, facebook'a, youtub'a i telefonu
15) Boję się pająków
16) Uwielbiam rysować, występować w przedstawieniach,
17) Oglądać Szkołę, Trudne Sprawy, Dlaczego ja, Ukrytą prawdę..
18) Lubie czytać książki
19) Nienawidzę języka niemieckiego
20) Więcej czasu spędzam w na dworze niż w domu.




Mam nadzieję, że zainteresowałam was choć troszkę moją osobą ;) 


                                                                                                          
MINI KONKURS :

Pomyślałam aby zorganizować mini konkurs, myślę, że to bardzo dobry pomysł. Będzie on polegał na losowaniu przeze mnie 5 blogów, a następnie dodaniu ich linków pod nagłówkiem pewnego posta na okres 15 dni!
WARUNEK jest tylko jeden:
*MUSISZ BYĆ PUBLICZNYM OBSERWATOREM MOJEGO BLOGA*
Wzór komentarza:
Obserwuję jako: ..
Adres bloga: ..

Możecie zgłaszać się do soboty (07.02) do godziny 16:00. Tego samego dnia pojawi się zwyczajny post wraz z ogłoszeniem wyników konkursu.
Zachęcam do brania udziału i wypromowania swojego bloga. Miłego weekendu oraz nadchodzącego tygodnia ❤ !
 ~Biegnąca wilczyca~

11 komentarzy:

  1. Również mam młodszego brata :)

    Obserwuję :) www.szymcia-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Odpowiedzi
    1. Dziękuję, a bloga napewno odwiedzę ;)
      Ja również pozdrawiam :)

      Usuń
  3. Świetne fakty. Też lubię oglądać szkołę i wszyskie inne tego typu programy, haha. :D
    bgrenda.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      To fajnie, że też oglądasz tego typu seriale ;)
      Bloga napewno odwiedzę ;D

      Usuń
  4. Świetne zdjęcia :) Ja też więcej czasu spędzam na dworze.
    http://przyszopceuszatych.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. widzę, że się trochę zainspirowałaś :) - http://correct-incorrect.blogspot.com/2015/01/outfit-mini-konkurs.html
    mam tylko nadziję, że nie skopiowałaś niczego, bo wygląda podobnie ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak inspirowałam się twoim i innych blogerek, tego typu postem ;)
      Jasne, że nie kopiowałam, nie mogłabym tego zrobić :)

      Usuń
    2. no to się cieszę, że nie odebrałaś mojego komentarza źle :D i przy okazji się zgłoszę

      obs. jako: Zuza
      adres: www.correct-incorrect.blogspot.com

      Usuń
  6. super post :) tez jestem strasznym zmarzluchem i tez mozna mnie bardzo szybko zdenerwowac :D
    obserwuję, zapraszam do siebie :* http://exality.pl/

    OdpowiedzUsuń