22 stycznia 2015

#21 Mijający tydzień ferii...


Ferie dopiero się rozpoczęły, a już pierwszy tydzień się kończy.. Czas mógłby odrobinę zwolnić, abyśmy mogli nacieszyć się dwu tygodniową przerwą od szkoły..
No ale cóż nic się nie da z tym zrobić.. Dlatego należałoby spędzić pożytecznie każdy wolny dzień, choć jeden czy dwa dni można sobie zrobić Lazy Day ;D .
Ja już taki dzień miałam (kilka postów wstecz opisałam go ;)).
W czasie ferii można robić bardzo dużo.
Na przykład przeczytać książkę/obejrzeć film, na którą/który nie mieliśmy czasu wcześniej, czy spotkać się ze znajomymi lub rodziną.

W ostatnim czasie ja zaczęłam dokształcać swoje umiejętności, a mianowicie skupiłam się na rysowaniu :) 








..wydaje mi się, że w miarę ładnie wyszły, co prawda w rzeczywistości są o niebo ładniejsze, niż na zdjęciach ale no cóż ;))..

A już jutro planuję z bratem wyjechać na jakiś czas do dziadków.
Myślę, że w czasie dwóch tygodni należałoby spędzić czas z rodziną :)

W komentarzach piszcie, co wy planujecie na ferie,
Lub co robicie w czasie ich trwania ;) .

~Biegnąca wilczyca~


10 komentarzy:

  1. pięknie rysujesz! :)

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję Ci bardzo ;D
      Ja również pozdrawiam :)) !

      Usuń
  2. Piękne rysunki ! Ja to nawet prostej kreski nie umiem narysować :((
    Obserwujemy ? :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;D Wystarczy troszkę poćwiczyć i napewno zmalujesz coś ładnego ;)) !!
      Nie jestem za "obs za obs" ;)

      Usuń
  3. Piękne rysunki ! :) jeszcze trochę poćwiczysz i będzie genialnie.

    Niestety, na razie ferii brak.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdolna dziewczyna z Ciebie:)

    OdpowiedzUsuń