18 stycznia 2015

#19 My Lazy Day


Ten post będzie o.. jak sam tytuł wskazuje o moim leniwym dniu...
Wstałam dziś około 12, zjadłam niewielkie śniadanie, wykonałam poranną toaletę, ubrałam się w wygodne ubranie i znów wróciłam do łóżka :) nie miałam siły na nic więcej.. Poprzedniego dnia miałam ogromne plany, właśnie na dzisiejszy dzień ale stwierdziłam, że jeżeli, od poniedziałku mam ferie (a i tak nigdzie nie planuję wyjeżdżać) to dziś zrobię sobie dzień odpoczynku, tylko dla siebie.

W okolicach łóżka czekał na mnie już mój ulubiony zestaw na takie dni czyli : 
ciepły kocyk + gorąca herbatka + wspaniała książka


Czytałam dosyć długo ale jak się już wciągnęłam ktoś mi zaczął przeszkadzać :P więc stwierdziłam, że czytanie bez możliwości wczucia się w daną sytuację jest bez sensu..
Dlatego też zakończyłam moją lekturę i zajęłam się internetem, a mianowicie odwiedziłam kilka poleconych mi blogów, a w dwóch szczególnie się zakochałam, czyli w Kika blog i Natalyy - Blog. Obydwa blogi są prowadzone przez wspaniałe dziewczyny. 

Około 16 zgłodniałam, dlatego rodzice kazali mi zjeść obiad. Po posiłku, zajęłam się rysowaniem, szkicowaniem i w ogóle (aby troszkę zróżnicować swoje zajęcia) ale osobiście uważam, że rysunki mogły mi wyjść dużo ładniejsze ;)


Uważam, że chłopak wyszedł ładniejszy od dziewczyny.
Oczywiście w takie dni nie może zabraknąć zdrowej przekąski, u mnie było to jabłko oraz kiwi. Mają w sobie bardzo dużo witamin, po nich poprawia się humor oraz są bardzo smaczne ;)
Dzisiaj również troszkę pozmieniałam na blogu, dodałam kilka stron ale i zmieniłam jedną, która widniała tu już wcześniej a mianowicie stronę pod tytułem "O mnie ;)" oraz stwierdziłam, że tematyka bloga ulegnie niewielkiej zmianie, bo będę pisała także o swoich przeżyciach z danego dnia i miesiąca.. Będę się starała już nie pisać tak ogólnie ;)
Można powiedzieć, że mam nowe postanowienia noworoczne ;D

~Biegnąca wilczyca~


4 komentarze: