8 lutego 2015

#25 Czas na zmiany


Cześć wam :)


Jak pewnie już zauważyliście zmieniłam wygląd bloga. Zrobiłam to, ponieważ poprzedni znudził mi się. Wydaje mi się, że teraźniejszy jest bardzo ładny. Możecie go ocenić w ankiecie, którą również zamieściłam na blogu ;) .
Do niedawna nie umiałam się przekonać do "Zblogowanych" ale dzisiaj się przełamałam i już jestem zarejestrowana na tej stronie. Na blogu jest również baner, dzięki któremu również możecie mnie zaobserwować (jako czytelnicy).

W moim życiu również zaszło kilka zmian. Począwszy ode mnie samej, skończywszy na szkole..
A więc, jeśli chodzi o mnie, to "odrzuciłam" wszelkie kosmetyki upiększające i używam już tylko tych pielęgnacyjnych, a na rezultaty ich działania nie musiałam długo czekać..
Z włosami trochę też eksperymentowałam, a mianowicie mam (znowu) grzywkę. 
A teraz szkoła.. Od zawsze nie lubiłam chemii, nie rozumiałam jej i nie cierpiałam chodzić na tego typu lekcje... Ale od jakiegoś czasu naprawdę mnie zaciekawiła, uczę się jej z miłą chęcią i nikt nie musi mnie "ganiać" do nauki tego przedmiotu.. Teraz już jestem pewna na 100% że chcę iść na bio-chem.
W tym miesiącu poznałam także, dużo nowych osób, z którymi świetnie się dogaduję, co jest dziwne (bo nie zbyt mi wychodzi zawieranie nowych znajomości) ale w tym przypadku wyszło bardzo dobrze  :) .

Oraz postanowiłam, że przynajmniej raz w tygodniu będę dodawać posty, jeszcze nie wiem w jakie dni ale w końcu zdecyduję ;)

~Niech świat się zmienia dla Ciebie, a nie Ty dla niego..~ 
(pamiętajcie o tym, nie warto zmieniać się dla kogoś, bo jeśli ktoś nas naprawdę lubi, to zaakceptuje nas takich jakimi jesteśmy)

Chciałabym Wam również podziękować, za tak liczne odwiedzanie mojego bloga oraz fanpage'a.



~Biegnąca wilczyca~

10 komentarzy:

  1. I read this paragraph fully concerning the difference
    of hottest and earlier technologies, it's amazing article.



    Feel free to visit my website: hemorrhoid no more book

    OdpowiedzUsuń
  2. Miałem taką samą sytuacje z chemia :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to super że jednak się do niej przekonałeś :)

      Usuń
  3. Thіs design is incгedible! You certaіnly know how to keep a reader amusеd.
    Between your wit and your videos, I was almоst
    moved to start my own blog (wеll, almost...HaHa!) Wonderful job.

    I really enjoyed what you had to say, and more than that, how you presented it.
    Too cool!

    Also visit my site; Aquarium Circulation Pumps

    OdpowiedzUsuń
  4. nam również podoba się nowy wygląd :D
    pozdrawiamy :*

    http://kajfikandchowan.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się z tego powodu :)
      Ja również was pozdrawiam ;*

      Usuń
  5. Buziaki;) i czekam na zdjęcie w grzywce;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Napewno się pojawią ale jeszcze nie wiem kiedy ;)
      Buziaki również :))

      Usuń
  6. ja również niedawno zarejestrowałam się na zblogowanych :))

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No to świetnie :)) , również pozdrawiam ;D

      Usuń