13 lutego 2015

#26 Książkowy TAG


Cześć wszystkim :)


W ostatnim czasie niewiele się u mnie działo. W tygodniu byłam chora. Gorączka i te sprawy.. No ale już wyzdrowiałam i jestem w pełni sił, dlatego tworzę tego posta. Niedawno widziałam ten TAG na blogu Correct-incorrect . Zostałam przez nią otagowana, więc piszę dziś ;) A więc zaczynam :) !


 #1 
  Wolisz powieści jedno-tomowe czy trylogie?
 Jeśli pierwsza część książki jest bardzo ciekawa, to na pewno będę chciała przeczytać całą serię. Ale wolę jedno-tomowe ;) .

 #2
  Wolisz czytać tylko autorki czy tylko autorów?
 Osobiście nie robi mi to większej różnicy. Zaś gdybym spojrzała na moje książki, wszystkie są autorstwa kobiet.

 #3
  Wolisz kupować tylko w empiku czy tylko w księgarniach internetowych?
 Zdecydowanie w empiku. Lubię obejżeć książki przed zakupieniem ich ;) .

 #4
  Wolisz żeby wszystkie książki zostały zekranizowane czy żeby przekształcono je w serial?
 Wolę aby były zekranizowane, lubię oglądać takie filmy.

 #5
  Wolisz czytać 5 stron dziennie czy 5 książek tygodniowo?
 Stanowczo wybrałabym 5 stron dziennie. Nie dałabym rady przeczytać tylu książek w tygodniu ~ jestem strasznym leniem ~..

 #6
  Wolisz być profesjonalnym recenzentem czy autorem?
 Chciałabym kiedyś w dalekiej przyszłości napisać swoją książkę. Dlatego zdecydowanie autorem.

 #7
  Wolisz czytać w kółko 20 lubionych książek czy sięgać po nowe pozycje?
 Jasne, że wolę sięgać po nowe. Nie rozumiem jak można w kółko czytać te same książki. Raz w życiu przeczytałam kilka razy książki z serii "Saga Zmierzch".

 #8
  Wolisz być bibliotekarką czy sprzedawcą książek?
 Wolałabym być bibliotekarką.

 #9
  Wolisz czytać tylko swój ulubiony typ literatury czy wszystko po za ulubionym typem literatury?
 Tylko ulubiony typ literatury, bo bez "ULUBIEŃCÓW" nie ma zabawy ;D .

 #10
 Wolisz czytać tylko książki fizyczne czy tylko e-booki?
Zdecydowanie książki fizyczne. Jest w nich "to coś" co mnie zachęca. Jeszcze nigdy nie korzystałam z e-booka i tak naprawdę nic nie straciłam.. Nie wiem czy kiedykolwiek z nich skorzystam ale na pewno nie w najbliższym czasie ;P


Jeśli macie ochotę odpowiedzieć na te pytania na swoim blogu, śmiało zróbcie to ;) !
Jeżeli podobają się Wam tego typu posty, piszcie a będzie ich więcej :) .
Pozdrawiam i życzę udanego 'weekendu' , 'walentynek' oraz 'dnia singla' ;D !

Pamiętajcie o odwiedzaniu 3 wygranych blogów ;)
  *http://www.szymcia-blog.blogspot.com/
  *http://www.correct-incorrect.blogspot.com/
  *http://www.exality.pl/
~Biegnąca wilczyca~

15 komentarzy:

  1. Ciekawy post, ja również wolę książki fizyczne. Zdecydowanie jakieś e-booki ich nie zastąpią!
    Zapraszam na mojego bloga, zaobserwuj, jeśli Ci się spodoba, a na pewno się odwdzięczę ;)
    Ciepło pozdrawiam i życzę miłego dnia!

    http://ellane-style.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję i na pewno odwiedzę twój blog ;)

      Usuń
  2. It's really ver complicated in this full of activity life to listyen news on Television, thus I only use the web for that purpose, and obtain thee most up-to-date news.


    Check out my web page ... forex quotes

    OdpowiedzUsuń
  3. cieszę się, że odpowiedziałaś na pytania :)) zapraszam do mnie na ogłoszenie wyników, sprawdź czy los się do Ciebie uśmiechnął!

    Pozdrawiam, correct-incorrect.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. :) na pewno sprawdzę ;D
      Również pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  4. książki fizyczne górą! nie widziałam tego tagu wcześniej :)

    [ life plan by klaudia ]

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jeśli masz ochotę, sama odpowiedz na tego typu pytania ;)
      Pozdrawiam cieplutko ;*

      Usuń
  5. Też dużo bardziej lubię czytać książki, które mogę dotknąć fizycznie! Mają w sobie to coś :)

    http://minimalistyczny.blogspot.com/- klik

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też myślę, że mają w sobie coś, co zawsze przyciąga czytelników ;)
      Pozdrawiam ;*

      Usuń
  6. Ja również nigdy z e-book`a nie korzystałam i wole zwykłe książki :)

    czekolaadowanuutii.blogspot.co.uk

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Te zwykłe książki amają w sobie "to coś" ;)

      Usuń
  7. świetny tag;*

    Pozdrawiamy cieplutko I zapraszamy do nas:)
    ♡ Twins Life. [KLIK] ♡

    OdpowiedzUsuń