1 lipca 2015

33 "Moje plany na wakacje"



 Hej Wam ;) !

W końcu mam wolne! W tym poście nie będę pisała o tym co robię w ciągu wakacji, tylko to co chciałabym zrobić!
 
 
 
  1. Codziennie jeździć na rowerze.
2. Nocować pod namiotem.
  3. Zobaczyć wschód słońca.
  4. Kąpać się w morzu.
  5. Opalać się nad jeziorem.
  6. Odnowić stare znajomości.
  7. Obejrzeć bajkę z dzieciństwa - 'Król Lew'.
  8. Zrobić piknik na łące.
  9. Upiec pianki na ognisku.
  10. Zjeść obiad na śniadanie.
 

  11. Pojechać na basen.
  12. Nadrobić oglądanie mojego ulubionego serialu 'Glee'.
  13. Patrzeć w gwiazdy.
  14. Wyjść na spacer w deszczu.
  15. Spać do południa.
  16. Kąpać się na tamie.
  17. Pojechać do zoo.
  18. Przeczytać pięć książek.
  19. Urządzić noc filmową.
  20. Zrobić słoneczny tatuaż.
 
 
  21. Pojechać do kina.
  22. Wyjść na nocny spacer.
  23. Karmić wiewiórki.
  24. Pić koktajle owocowe.
  25. Pisać częściej posty.
  26. Fotografować wszystkie moje cele.
  27. Napisać piosenkę.
  28. Obejrzeć wszystkie części High School Musical.
  29. Obejrzeć całą serię Harego Pottera.
  30. Przez cały dzień chodzić uśmiechnięta.
 
 
   31. Wziąć psa na spacer (nie mam psa :P).
  32. Kupić czarną sukienkę.
  33. Karmić kaczki.
  34. Zafarbować włosy na jakiś kolor.
  35. Nadać pewnemu ubraniu nowe życie.
  36. Zagrać w kopertę (znowu :) ).
  37. Pojechać na festyn do Lubomierza.
  38. Zagrać w kalambury (milion razy).
  39. Zrobić album ze wspomnieniami z wakacji.
 40. Zobaczyć zachód słońca nad morzem.
 

 
Zdjęcia zrobiłam będąc na wycieczce rowerowej ;)
A wy jakie macie 'plany' na wakacje?
 
~Biegnąca wilczyca~

24 komentarze:

  1. Masz świetne pomysły na lato ♥ !
    Życzę Ci powodzenia i trzymam kciuki za ich realizację.
    Ja nie mam takich planów, ale za to jadę na kolonię na Karaiby :D !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo :)
      Życzę udanej kolonii ;))

      Usuń
  2. Wow ! Masz dużo "planów"
    Powodzenia w realizacji ;D
    Moje niektóre plany są podobne do twoich, ale nie mam ich tak dużo jak ty ♥ !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Życzę udanych wakacji ;))

      Usuń
  3. Świetna lista ;)) Ja niedawno też myślałam aby takową zrobić ale nie wiedziałam zbytnio co mogłabym na niej umieścić... Bo jak na razie miałam niewiele pomysłów ;P ale po przeczytaniu twojego postu mam w głowie milion pomysłów, jak kreatywnie spędzić wakacje :D !
    Dziękuję ♥♥♥ !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)) Nie wiedziałam, że mam aż takie dobre "plany" ;))
      Proszę bardzo ♥
      Życzę powodzenia w realizacji tych kreatywnych pomysłów ;)

      Usuń
  4. Śliczne zdjęcia ;D
    Powodzenia w realizacji pomysłów ;)))
    Ja nie mam takich planów jak ty, ale zapewne pojadę wraz z rodzicami nad morze ;)
    Twój post natchnął mnie do napisania właśnie takiej listy marzeń na lato, dzięki :**

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję bardzo za miłe słowa :))
      Udanych wakacji życzę !

      Usuń
  5. oby wszystkie plany udało ci się zrealizować ;)

    http://przyszlosczapisanawterazniejszosci.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. 41. Pojechać na ONŻ :( / Monia

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Monia bardzo bym chciała ale nie mogę :(
      Przykro mi.. W przyszłym roku może się uda ;)

      Usuń
  7. Beautiful photos and I love love love your style of writing! Keep it up!

    ♥Môj BLOG /KLIK /♥

    PS: Follow for follow? Via GFC, I always follow back !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Thank you very much :))
      (I always follow back ;) )

      Usuń
  8. Piękne zdjęcia!
    Masz ochotę na wspólną obserwację? Jeśli tak to zacznij i daj znać u mnie.
    http://bruneheureuse.blogspot.com/2015/07/summer-time.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Życzę powodzenia w tworzeniu planów ;)) ładniutkie zdjęcia i bardzo ciekawy blog :D !

    OdpowiedzUsuń
  10. Ładne zdjęcia, życzę powodzenia i udanych wakacji ;)

    OdpowiedzUsuń
  11. Jak już wszystkie plany zostaną zrealizowane dodasz zdjęcia ich wszystkich :3 ? Prooszę ♥♥ !
    Ja nie mam planów na tegoroczne wakacje, dla mnie będą one na spontanie ;P
    Ale na pewno będą spędzone kreatywnie.
    Życzę udanych wakacji :** !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jasne, że TAK :)) ! zrobię kilka kolaży zdjęć i wtedy je dodam, zdradzę również, że niektóre z "planów" zostały już zrealizowane ;)
      Dziękuję, nawzajem ;*

      Usuń
  12. Śliczne zdjęcia :)
    Co powiesz na obserwację za obserwację ?
    http://pineapple3443.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Zależy mi na rzetelnych obserwatorach ;) więc jeśli taka jesteś, zrób pierwszy krok a ja postaram się odwdzięczyć ;))

      Usuń