5 lipca 2015

36 "Co by było gdyby..?"



 Hej Kochani !

Piszę dzisiaj dość nietypowy post, jest to taka chwila moich przemyśleń. Jak sam tytuł wskazuje, 'Co by było gdyby..?'
 

Ostatnio bardzo często się nad tym zastanawiam.. Dzisiaj pisałam z pewną osobą o różnych zainteresowaniach i ten temat dał mi wiele do myślenia. Tak naprawdę dzięki blog sferze odkryłam swoje nowe hobby. Uwielbiam pisać, a jeszcze większą przyjemność  sprawia mi to, jeśli widzę, że nie piszę tego wszystkiego sama do siebie tylko do Was, moich czytelników!  Mam jeszcze kilka innych zajęć, które lubię wykonywać ale nie będę się na ten temat tutaj rozpisywała - może kiedy indziej, (jeśli byście chcieli poczytać o moim hobby, piszcie w komentarzach) ;) -

 
Co by było gdybym na samym początku prowadzenia bloga poddała się? Hmm.. Pewnie nie stałabym się pewną siebie osobą, nie poznałabym tylu wspaniałych blogerów..
Co by było gdybym się nie dostała do wymarzonej szkoły? Na pewno byłoby mi przykro oraz musiałabym zmieniać swoje plany na najbliższe lata..
Co by było gdybym nic nie potrafiła dobrze zrobić? Na to pytanie chyba nigdy nie będę potrafiła odpowiedzieć..
Co by było gdybym nagle złamała nogę? Nie mogłabym się kapać w basenie, jeziorze, morzu..
Co by było gdyby..?  No właśnie, co??
Zawarte w tym poście odpowiedzi to są tylko i wyłącznie moje domysły (które mogłyby być odpowiedziami na te pytania ale wcale nimi nie muszą być).
Jest milion takich pytań, które na pewno rodzą się w każdej głowie… ale nie zawsze znamy odpowiedź na te pytania oraz nie zawsze są one takie oczywiste jak mogłoby się zdawać.. Za każdym razem gdy pojawia się w mojej głowie taka sugestia, pogrążam się w myślach.. Czasami trwa to parę minut, a niekiedy odrobinę więcej (no ale ja nie o tym), po prostu chodzi o to, że gdy nadejdą takie "czarne" myśli nie warto zbytnio się nimi przejmować, bo tak naprawdę nie mamy wpływu na przeszłość. Niektórzy żyją przyszłością, inni teraźniejszością zaś przeszłością nie warto się zamartwiać.. Owszem czasem (od czasu do czasu) można powspominać ale na tym koniec, bo 'co się wydarzyło tego już nie zmienisz!'.


Moja rada (na takie myśli) jest prosta, najlepiej zająć mózg w tym czasie czymś innym, najlepiej tym co lubimy robić, na przykład rysowaniem, słuchaniem muzyki, tańczeniem, jazdą na rowerze itp.


Post wyszedł trochę długi, dlatego dziękuję wszystkim tym którzy go przeczytali i pozostawili w komentarzach swoje przemyślenia na temat "Co by było gdyby..?"
Dajcie znać czy podobają Wam się posty tego typu, czy pisać więcej o swoich różnorakich przemyśleniach, czy też nie ;) ?

~Biegnąca wilczyca~

24 komentarze:

  1. Świetne przemyślenia, bardzo mi się podobają posty tego typu :D !
    Pisz więcej takich, plis
    Ja też mam podobne przemyślenia ale nigdy nie mogę dojść do ich rozwiązania :P
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :)
      Postaram się ;))
      Pozdrawiam ;)

      Usuń
  2. Super przemyślenia dało mi to dużo do myślenia ;)
    zapraszam do mnie
    http://to-moje-przeznaczenie.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja nienawidzę siebie za skłonność do myślenia 'co by było gdyby'

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
  4. A ja nie lubię gdybać.. ale fajnie to napisałaś :)

    http://try-to-touch-the-clouds.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. super pomyslna posta. Mam wiele w glowie pytan bez odpowiedzi co by bylo gdyby.. :) moze kiedys znajde na nie odpowiedz :D
    pozdriawiam cieplusiio <3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;))
      Może znajdziesz ;) ale nie wiem czy warto szukać ;)
      Pozdrawiam <3

      Usuń
  6. ja nie lubię gdybać, moim zdaniem trzeba cieszyć się z tego co się ma, nie warto rozpamiętywać przeszłość :)
    będzie mi bardzo miło jeśli zajrzysz :) mój blog,klik

    OdpowiedzUsuń
  7. Super pomysl na post :) Zaobserwowalysmy Cie i liczymy na to samo z Twojej strony . Pozdrawiamy;*

    OdpowiedzUsuń
  8. Fajnie czasem gdybać, bo dzięki temu czasem wychodzi coś realnego :)
    Mogłabyś kliknąć u mnie w poście w linki z ubraniami? ;) http://nataliexbrunette.blogspot.co.uk/2015/07/new-items-from-choies.html

    OdpowiedzUsuń
  9. nice post :)

    http://www.itsmetijana.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  10. Hey dear, I really like your blog!♥
    Are you open to follow each other?:) Let me know
    http://under-different-skies.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  11. Lovely post! Would you like to follow each other. Let me know when you do so that I can follow you back :)

    Stay in touch

    Avisha x
    www.redvelvetcloset.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń
  12. Wspaniałe przemyślenia !
    Cudowny blog i jeszcze lepsza blogerka ;3 !
    Pozdrawiam // Kamil ;*

    OdpowiedzUsuń