9 lipca 2015

37 "8 powodów dla których warto prowadzić bloga"


 Hej Kochani :) !

 
Nawet jeśli nie specjalnie będziecie chcieli, w kilka minut możecie znaleźć post o podobnej tematyce, bo tak naprawdę każdy bloger chce podzielić się swoimi emocjami oraz zachęcić wszystkich do rozpoczęcia przygody z blogowaniem, gdyż jest to na prawdę świetna sprawa. A im więcej blogerów, tym więcej jest podejść do tego tematu. Dlatego dzisiaj ja chcę podzielić się z Wami jak to wygląda z mojej perspektywy ;) No to zaczynam :
 
 
 
 1. Będziesz lepiej pisać
 
 W szkole nigdy nie lubiłam pisać rozprawek, wypracowań itp. Nie potrafiłam ułożyć poprawnych zdań. Co chwila robiłam jakieś błędy stylistyczne, interpunkcyjne i składniowe. Ale odkąd prowadzę bloga dużo się pozmieniało. Polubiłam pisanie, nie tylko tutaj ale i w szkole. Co prawda jeszcze nie jest idealnie i na pewno robię jakieś błędy. Ale jak to się mówi 'Praktyka czyni mistrza ;)' .

 
 
 2. Zaczniesz myśleć
 
 Przed wystukaniem na klawiaturze jakiegoś tekstu, należy podejść do tego z innej strony, a mianowicie trzeba się zastanowić. I właśnie o to chodzi - o zastanowienie się, myślenie jak prawdziwy bloger. Należy szukać materiałów na tekst w życiu codziennym, w tym co się dzieje dookoła nas.

 
 
 3. Nauczysz się cierpliwości
 
 Jest to chyba najtrudniejsze co może być w prowadzeniu bloga - cierpliwość. To jest straszne, piszesz, wypruwasz sobie żyły, żeby napisać coś naprawdę dobrego, myślisz 24 godziny na dobę o blogu, a liczba jego wyświetleń jest koszmarna. Nie wspominając już o komentarzach. Ale jest to najlepszy test dla nas samych. Jeśli się po jakimś czasie się poddasz - wiadomo, że nie było warto, zaś jeśli nie odpuścisz, po jakimś czasie owoce tego poświęcenia będą widoczne z daleka ;) .

 
 
 4. Poznasz wielu wspaniałych ludzi
 
 Stając się członkiem blogosfery poznajesz twórców innych blogów o podobnej tematyce do tego co ty prowadzisz. Z czasem będziesz mieć stały kontakt z czytelnikami (którzy pozostawiają swoje opinie w komentarzach pod Twoimi tekstami) - wtedy zobaczysz jak wiele fantastycznych ludzi podziela Twoją pasję.
 

 
 5. Blog stanie się "teczką wspomnień"
 
 Żaden człowiek nie jest doskonały, nie da się zapamiętać wszystkiego co nam się przytrafiło. Nie zdołasz wymienić każdego miejsca w którym byłeś. Blog może Ci w tym pomóc, będzie on Twoją "teczką wspomnień", nawet jeśli nie piszesz bezpośrednio o sobie, w każdym z postów jest kawałek twojego życia.
 

 
 6. Zainspirujesz innych
 
 Blogowanie nie tylko zmienia Twoje życie ale także może wpływać na Twoich czytelników. Blogi, dziennie odwiedza duża ilość ludzi, w poszukiwaniu odpowiedzi na swoje pytania. Może znajdą je właśnie na u Ciebie..?
 

 
 7. Twoje zdanie stanie się ważne
 
 Czytałeś ostatnio jakąś fajną książkę? Jadłeś coś przepysznego? A może oglądałeś film? Blog to świetne miejsce aby opisać swoje emocje lub polecić innym to co Tobie sprawiło tyle radości.

 
 
 8. Twoje życie się zmieni
 
 Jest to najważniejszy punkt na tej liście! Gdyby nie blogowanie byłabym najprawdopodobniej innym człowiekiem. Nie odkryłabym swoich pasji. Może nie była bym do końca szczęśliwa? Może czułabym pewną pustkę w sercu? ... Nie wiem i na te pytania nigdy nie poznam odpowiedzi.
..ale może to i lepiej ;) ..
 

 
Jak wam się podobał post? Macie jakieś inne powody przez które uwielbiacie blogowanie?

 
~Biegnąca wilczyca~

24 komentarze:

  1. Cześć :3
    Ja nie jestem blogerem ale po Twoim wpisie zacząłem się bardzo poważnie zastanawiać czy nie zacząć, tej przygody w blogosferze (jak ty to napisałaś) ! Wszystkie podpunkty są świetne i bardzo motywujące ;)
    Pozdrawiam // Rafał

    PS. Bardzo podoba mi się Twój blog ♥ !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Ja Ciebie tez pozdrawiam :)
      Bardzo zachęcam do rozpoczęcia pisania bloga ;)

      Usuń
  2. Hello dear,
    This is a wonderful post ! Lovely blog ♥ ! What I like most point 3 and 5 are very nice !
    Greetings ♥ ! - Ramona

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hi Ramona :)
      Thank you very much :)
      I greet you ;)

      Usuń
  3. Świetny post :D !
    Bardzo zachęcająco brzmi, najbardziej podobają mi się stwierdzenia : "4. Poznasz wielu wspaniałych ludzi. i 8. Twoje życie się zmieni." / Sara

    OdpowiedzUsuń
  4. Pisanie bloga niesie wiele pozytywów! :)

    Zapraszam na nowy post z pomysłami na udane wakacje! Jeśli Ci się spodoba będzie mi bardzo miło, jeśli skomentujesz i zaobserwujesz mój blog. :)
    alexandrak-blog.blogspot.com KLIK!



    OdpowiedzUsuń
  5. super post, masz w 100% rację. Zapraszamy również do nas- http://newwstarss.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  6. Heej! Nominowałam cię do LBA. Mam nadzieję, że przyjmiesz moją nominację :)
    Więcej informacji na moim blogu, zapraszam: KLIK

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Hej :)
      Dziękuję, przyjmuję nominację ;))

      Usuń
  7. Bardzo przydatny post dla osób, które chcą zacząć prowadzić blog :) Pozdrawiamy :) http://newwstarss.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  8. Interesting post!!!
    would you like to follow each other? let me know...and I follow you back.
    Besos, desde España, Marcela♥

    OdpowiedzUsuń
  9. Świetny post ;))
    Uwielbiam twojego bloga ❤ !
    PS. Dzięki Tobie, chyba założę własnego bloga ;3 // Kamil ;*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję :))
      Cieszę się, że motywuję innych do działania ;)

      Usuń
  10. Super post!
    Obserwuje, bardzo fajny blog. Liczę na rewanż to mój http://ronsx.blogspot.com :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Myślę, że można tutaj jeszcze jeden punkt: Możesz wyrażać samą siebie. Wylewać to co leży na sercu, niekoniecznie pisząc wprost. Blog to styl i umiejętność prowadzenia życia :)
    crazynewlife.blox.pl

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Masz w pełni rację, z czasem blog staje się życiem ;))

      Usuń
  12. Supr post. Dzięki niemu mam pewność, że rzeczywiście poszłam w dobrą stronę zakładając bloga. Przez pewien czas zastanawiałam się, czy to ma w ogólne sens, przecież przeczyta mnie garstka osób.... ale "nie od razu Rzym zbudowano". W blogowaniu najważniejsza jest chyba siła woli, ponieważ jeżeli masz głowę pełną pomysłów, to jedyne czego potrzebujesz. Ósmy punkt jest rzeczywiście wspaniały, kiedy wracając do domu mogę podzielić się z kimś moją pasją, przemyśleniami i pomysłami. :D
    W wolnej chwili zapraszam do siebie xd- arielka-art.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Cieszę się że post na moim blogu zatwierdził Cię w Twoim postępowaniu :)
      Dziękuję :))

      Usuń