16 lipca 2015

38 "LBA - Liebster Blog Award"


 Hejka Kochani :) !



Ten post powstał dzięki nominacji przez Martha Smo. Dziękuję, za wybranie mojej osoby do odpowiedzenia na te pytania, jest mi niezmiernie miło :))
 
Zgodnie z zasadami osoba, która zostanie nominowana musi dodać logo 'LBA' oraz odpowiedzieć na 11 pytań zadanych przez osobę nominującą ;)
Następnie nominować 11 osób (nie może się tam znaleźć osoba, która nas wybierała).
 
 
***
Pytania zadane od Martha Smo :
 
1. Uprawiasz jakiś sport? Jak tak, to jaki?
 Uwielbiam jeździć na rowerze i grać w siatkówkę.
 
2. Jakie jest miejsce na Ziemi, gdzie marzysz pojechać?
 Chciałabym zwiedzić cały świat ! Najbardziej Stany Zjednoczone i Australię ;)
 
3. Jakie jest twoje życiowe motto?
 To co masz zrobić jutro, zrób dzisiaj.
 
4. Ulubiona kreskówka z dzieciństwa?
 Kiedy byłam mała moją ulubioną bajką był "Tabaluga".
 
5. Jaka jest rzecz którą ostatnio kupiłaś?
 Jest to czarna sukienka w delikatne białe kwiatuszki.
 
6. Jaki masz kolor ścian w swoim pokoju?
 Szaro-szare ;) -dwa odcienie szarości.
 
7. Znak zodiaku?
 Mój znak zodiaku to ryby.
 
8.Co sądzisz o tatuażach i piercingu?
Moim zdanie piercing tylko w uszach, a do tatuaży nic nie mam. Sama chcę mieć 3 tatuaże ;)
 
9. Podaj 3 rzeczy jakie zabrałabyś ze sobą na bezludną wyspę?
Przyjaciółkę (wiem, że to nie jest rzecz), telefon, książkę.
 
10. Co sądzisz o serialach typu: "Ukryta prawda", :Szkoła" ?
 Bardzo lubię te seriale. Chciałabym zagrać w "Szkole".
 
11. Twój ulubiony przedmiot w szkole?
Bardzo lubię biologię, w-f i historię ;) 

 
***
Nominuję :)
 
4. Ola Z
9. Ada R
10. Jessica
11. Dariaa
  
 
***
Pytania na które odpowiadają nominowane osoby :)

1. Jak się do Ciebie zwracają znajomi?
2. Jakie książki preferujesz?
3. Kiedy powstał Twój blog?
4. Co skłoniło Cię do bycia blogerką?
5. Jaki jest Twój ulubiony obowiązek domowy?
6. Jeśli mogłabyś zmienić coś w swoim życiu, co to by było?
7. Jakiej muzyki słuchasz?
8. Mieszkasz w mieszkaniu czy w domu?
9. Jakie lody są Twoimi ulubionymi?
10. Chciałabyś iść na studia?
11. Jakich youtuberów subskrybujesz?


To by było na tyle ;)
Dziękuję jeszcze raz dziewczynie, która mnie nominowała. Pytania były bardzo fajne :)
Powodzenia w odpowiadaniu na pytania ;))

INFORMACJA
Jeszcze w tym tygodniu wyjeżdżam do Niemiec, więc przez najbliższy tydzień nie będzie postów na blogu ;)

 
~Biegnąca wilczyca~

17 komentarzy:

  1. Świetny TAG :) !
    Moją bajką dzieciństwa też był "Tabaluga"
    Ja też uwielbiam biologię :3
    Pozdrawiam // Kamil ;*

    OdpowiedzUsuń
  2. Super ten tag! :) Moja bajka z dzieciństwa to taki pies i królik, nie pamietam jak to się nazywało :D
    Zapraszam do mnie Kamienne Oblicze - KLIK

    OdpowiedzUsuń
  3. dziękuje za nominację z całego serca! :) ♥

    mój blog, hooneyyy

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę, czekam z niecierpliwością na odpowiedzi do pytań :))

      Usuń
  4. Też już u siebie robiłam ten TAG. Też kocham biologię, wf tak średnio, ale biologię uwielbiam :)
    <a href="http://pryzmatobiektywu.blogspot.com.pl/> Mój blog - zaobserwuj! </a>

    OdpowiedzUsuń
  5. Super odpowiedzi! :)

    Byłabym bardzo wdzięczna gdybyś poklikała u nas w linki i banner z dresslink :) Bardzo mi na tym zależy. - IMMH FashionBlog

    OdpowiedzUsuń
  6. ja po prostu kocham Stany Zjednoczone i tatuaże, też planuję jeden :)

    Dziękuję za komentarz i zapraszam na konkurs, który organizuje z dwoma blogerkami! Do wygrania książka + post promujący!
    blog - klik♥

    OdpowiedzUsuń
  7. Dziękuję za nominację, kiedyś na pewno odpowiem, bo zapisuję sobie takie posty, ale raczej nie w najbliższym czasie, bo niedawno dodawałam posta z LBA. Dziękuję! :)))))))

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Proszę bardzo :)) rozumiem, gdy odpowiesz na pytania, podlinkuj mi je, bardzo chętnie poczytam ;)

      Usuń
  8. Hey great post! I follow you now. Stay in touch.

    Love Avisha x
    www.redvelvetcloset.blogspot.in

    OdpowiedzUsuń