23 sierpnia 2015

41 "Zmieniłam się !"


 Hej Kochani :) !

- ZMIENIŁAŚ SIĘ ! -

Za jakiś czas na pewno usłyszę te dwa słowa od moich znajomych, a wiecie co jest najlepsze, to będzie prawda, bo już dziś wiem, że za miesiąc, dwa, coś się we mnie zmieni..
Jak już wiecie idę do nowej szkoły..
 To już nie będzie to samo.. inni uczniowie, nauczyciele, inne podejście do ucznia. W szkole średniej nauczyciele nie traktują nas już jak małe dzieci, tylko jak 'młodych dorosłych' ;)
Można powiedzieć, że wstępuję w nowy świat.


Nie trzeba być jasnowidzem aby wiedzieć, że każdy z nas się zmieni. Może to nie będą to jakieś diametralne zmiany, choć u niektórych właśnie takie mogą się pojawić.. I nikt tego nie zatrzyma, taka jest kolej rzeczy. 

Zmieniając otoczenie zmieniasz automatycznie swoją osobę. Nie mówię, tu o nagłych zmianach poglądu na świat, ani o zmianie o 180` swojego stylu ubierania, czy też charakteru..
Nikt nie wie jak kto się zmieni, to zależy tylko i wyłącznie od nas samych. Od tego czy pozwolimy 'tym' zmianom wkraść się do naszego życia ;)


Ale kiedy usłyszysz "zmieniłaś się!" z takim oburzeniem, już wiedz, że coś jest nie tak..
Po prostu, jeśli zaczynasz w pewnym sensie 'zaniedbywać' znajomych, na pewno z czasem usłyszysz właśnie te dwa słowa. Lub jeśli, ktoś kto wcześniej (przed zmianą otoczenia) nie miał kompletnie swojego zdania, a potem nagle zaczyna je mieć, może się przygotować na to, że będzie bardzo często 'ofiarą' tego zdania ;)


  Zapraszam Was na mój Instagram

  Życzę udanej reszty wakacji ;)) !
~Biegnąca wilczyca~

8 komentarzy:

  1. Zmiany są dobre, zwłaszcza że te ze szkoły średniej wiążą się głównie z dojrzewaniem psychicznym, są nieuniknione.

    moje blogi: >> BEAUTY BEVST << | >> stelciak <<

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne zdjęcia :D
    Wiem o czym piszesz, a mianowicie za jakiś czas idę do 2 LO i po sobie widzę jak się zmieniłem.. I wiem, że to były wspaniałe zmiany i cieszę się, że je do siebie dopuściłem ;D !

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już gdy poszłam do gimnazjum bardzo się zmieniłam, więc teraz, gdy pójdę do liceum pewnie też zajdą nie małe zmiany ;)

    NOWY POST NA FABRYCE MIĘTY KLIK! :))

    OdpowiedzUsuń
  4. Zmiany są dobre :) A co do znajomych, to prawdziwi przyjaciele powinni zrozumieć, że nowa szkoła = mniej czasu. Fajne zdjęcia :)

    Zapraszam do mnie: http://monyikafashion.blogspot.com >klik<

    OdpowiedzUsuń
  5. This paragraph provides clear idea in support
    of the new visitors of blogging, that truly how to do blogging and site-building.


    my homepage ... شركة تنظيف بالرياض

    OdpowiedzUsuń