1 listopada 2015

47 ' Moja decyzja, moje życie '


 Cześć Wam :))

Dzisiaj przychodzę do Was z postem 'tematycznym'.

Większość osób wie, że od jakiegoś czasu tańczę, dlatego zacznę od baletu :)
Odkąd pamiętam miałam coś związanego z tańcem. Zawsze lubiłam poruszać się w rytm muzyki, w przedszkolu były niekiedy zajęcia taneczne lecz to nie było nic poważnego.
 W podstawówce chciałam tańczyć taniec towarzyski lecz niestety nie miałam partnera. Przez krótką chwilę byłam w szkolnym zespole tanecznym, który się po jakimś czasie rozpadł, gdyż dziewczyna która prowadziła te zajęcia wyjechała.
 Już w gimnazjum chciałam tańczyć balet ale nie robiłam nic w tym kierunku.. Były to tylko marzenia. W niedawnym okresie czasu, stwierdziłam, że koniec tego, muszę coś ze sobą zrobić.. W końcu marzenia są po to by je spełniać! Pewnego dnia, coś mnie tknęło, przechodziłam obok szkoły tańca i pomyślałam: "dlaczego nie? co mam do stracenia? nic, mogę tylko zyskać!" (i poszłam), wszystkiego się dowiedziałam i jeszcze tego samego dnia poszłam na lekcję zorientować się (co i jak). Już po pierwszej lekcji byłam zakochana w tym tańcu i wyszło na to, że zostałam :)) jestem zachwycona, że na reszcie się zdecydowałam.
Była to na 100% udana decyzja !

Przed pójściem do szkoły ponadgimnazjalnej również musiałam podejmować wiele decyzji. Było mi łatwiej kiedy zrobiłam listę w której uwzględniłam wszystko "za i przeciw".
 
W 1 klasie liceum, jeszcze wiele decyzji będę musiała podjąć. Na przykład jakie rozszerzenia będę chciała pisać na maturze.. Niby już wiem, że będzie to biologia, chemia i język angielski ale nie wiem czy nie będę w późniejszym życiu potrzebowała innych przedmiotów. Jest to trudna decyzja, gdyż ma ona wzgląd na moją przyszłość. Wiem, że nie jestem jedynym człowiekiem na świecie, który ma do podjęcia taką decyzję ale każdy podchodzi do tego w inny sposób. Ja osobiście się stresuje, bo nie wiem jak to będzie..

Życie głównie składa się z podejmowania decyzji!
Ale należy pamiętać, że postanowienia, które mają duży wzgląd na naszą przyszłość musimy podejmować rozważnie. Najlepiej z przemyśleniem.. (pomyśl 1000 razy a potem zrób) ;))

 
~Biegnąca wilczyca~

27 komentarzy:

  1. Miło poczytać że udało Ci się zrealizować jedno ze swoich marzeń ;) Szkoda tylko że taki krótki post.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;)
      Następnym razem będzie lepiej ;))

      Usuń
  2. Cieszę się i jestem z Ciebie bardzo dumna że tak ambitnie do wszystkiego podchodzisz. Co do tych przemyśleń 1000 razy to się nie zgodzę bo jednak jestem za tym żeby brać byka za rogi i działać bo od myślenia może tylko głowa rozboleć;) Tak jak zrobiłaś z baletem... pojawiła się myśl, następnie decyzja i czyn ;) Buziaki;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Miło się czyta, na prawdę dobry post! Super że realizujesz marzenia :)
    carepalaca.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Wspaniale jest móc spełniać swoje marzenia.

    pozdrawiam serdecznie

    OdpowiedzUsuń
  5. Wybranie rozszerzeń niestety nie pomaga potem w wyborze kierunku - ile ja się z tym namęczyłam! Na szczęście właśnie słuchanie instynktu pozwala podjąć dobre decyzje - w każdej materii życia ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O tak. Zdecydowanie warto podejmować decyzje i działać! Dobrze, że wspomniałaś o tym, że trzeba to przemyśleć, bo to tez jest ważne. Trzeba żyć pełnią życia, ale tak, żeby nie podkładać sobie kłód pod nogi. :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetny post ;) Bardzo fajnie się go czyta ;)

    OdpowiedzUsuń
  8. Bardzo fajny post. Szkoda ze taki krotki :(
    Bardzo ambitnie do tego podchodzisz i widac ze chcesz spelniac swoje marzenia. Powodzenia w ich realizowaniu :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tak staram się je spełniać :))

      Usuń
  9. Fajny post! Fajna jest możliwość podejmowania decyzji, niestety czas wybieramy niewłaściwie :( zapraszam do mnie http://normalgirl999.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję ;))
      Dlatego czasem należy je przemyśleć (10000 razy) ;)

      Usuń
  10. Super że spełniasz swoje marzenia, powodzenia :*
    adriana-ade.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  11. WOW balet, jak pięknie. Uwielbiam ten taniec, zawsze traktowałam go jak sztukę. Ja się nigdy nie odważę, no cóż. Tobie życzę powodzenia no i wytrwałości.
    Jeśli masz ochotę to zajrzyj do mnie, troszkę się zadziało http://mojedwiechwile.blogspot.com/
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. fajnie, ze sie zdecydowalas, powodzenia :)/K

    OdpowiedzUsuń
  13. Świetnie że spełniasz swoje marzenia:)) Balet łał zawsze strasznie podobał mi sie ten taniec. powodzenia
    http://xvickyv.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  14. Cudowny blog ((:
    kinicz.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  15. Zostałaś nominowana do The awsome food award
    nominacja na zorzy porannej
    Pozdrawiam
    Randaksela

    OdpowiedzUsuń
  16. Świetny post ! :)
    angelll-blog.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  17. Zostałaś nominowana do Liebster blog award. Więcej u mnie :
    http://xvickyv.blogspot.de/
    Powodzenia:))

    OdpowiedzUsuń
  18. Gratulacje ;)
    Powodzenia w dalszym prowadzeniu!

    Piąteczka!
    http://fridayp.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  19. W takim wieku nie jest za późno na balet? Zawsze mi się wydawało, że trzeba go zaczynać od maleńkiego :) Ale jeśli nie to życzę oczywiście powodzenia :) Ja zdecydowałam o rozszerzonych przedmiotach dopiero w klasie maturalnej, więc jeszcze masz trochę czasu :)

    schioko.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń