11 listopada 2015

48 ' Roczek Bloga !! + KONKURS '


Cześć Kochani !
 

Nareszcie nadszedł ten dzień ! Mój Blog ma już roczek ;))
Nigdy nie sądziłam, że założę swoją własną stronę internetową, a patrząc w kalendarz dzisiaj mija rok odkąd w Internecie już (nie) jestem anonimowa.
 
Początki były trudne, pamiętam jak nie wiedziałam w jaki sposób publikuje się posty, a teraz mogę robić to z zamkniętymi oczami. Może to śmieszne ale naprawdę tak kiedyś było. Przez ten rok wiele się nauczyłam ale to nie zmienia faktu, że nadal się uczę.
Dzięki prowadzeniu Bloga, zmieniłam się, może nie tak diametralnie żeby wszyscy dookoła to zauważyli ale na tyle, że ja to zauważam. Stałam się bardziej otwartą osobą, zaczęłam  zauważać w większości rzeczy zalety. Nawet gdy na pierwszy rzut oka widać same wady, po pewnej chwili potrafię dostrzec również pozytywne strony. Dzięki tej stronie poznałam wiele wspaniałych osób!
Powstała również moja strona na Facebook 'u (choć to ja jestem założycielką), cieszę się, że zaglądacie tam również :)
 
Z racji tego roku, chciałabym bardzo Wam podziękować, za :
1. Ilość komentarzy : 289
2. Ilość obserwatorów : 32
3. Ilość wyświetleń : 9,490
4. Ilość polubień na Facebooku : 83
oraz za wsparcie !!!
To wy napędzacie moją kreatywność, dzięki wam wiem, że moje pisanie nie idzie na marne, że jest taka cząstka ludzi, którą interesuje 'co u mnie słychać' lub 'co mam do powiedzenia' :))
Jest Was coraz więcej na mojej stronie, każde wyświetlenie, obserwacja i komentarz sprawiają, że na mojej twarzy pojawia się ogromny uśmiech !
Moim marzeniem jest to aby było Was tutaj coraz więcej :) !


 
URODZINOWY KONKURS !
 
 
Do wygrania :
 
 jaskrawe żółte etui na telefon + obserwacja ode mnie + dodanie do bocznego paska obserwowanych blogów 
 
Baner
 

 
 
Zasady : 
 

1. Musisz być publicznym obserwatorem mojego bloga.
3. W komentarzu odpowiedz na pytanie konkursowe: Czy warto jest marzyć?
(liczę na kreatywne odpowiedzi)
4. W komentarzu wpisz swój adres e-mail.
(dodatkowe) + dodaj podlinkowany baner na swojego bloga.
 
Przykładowe zgłoszenie :
 
1. Obserwuję jako : ...
2. Polubiłam/łem jako : ...
3. Tak warto/ Nie warto ponieważ ...
 4. e-mail
+ adres bloga

KONKURS trwa do 23 listopada ;)
 Życzę powodzenia wszystkim :)
~Biegnąca wilczyca~


10 komentarzy:

  1. Wspaniale, że to już rok, oby tak dalej Ci dobrze szło <3
    Życzę powodzenia i pozdrawiam serdecznie // Sara

    OdpowiedzUsuń
  2. wow, powodzenia w dalszym ciagu! :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Powodzenia wszystkim :)

    http://aleksandra-chelewska.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  4. Gratuluję pierwszego roku!
    Oby następne były jeszcze lepsze ;)

    http://onelife-onesize.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  5. 1. Obserwuję jako : Natalia Krawczyk
    2. Polubiłam jako : Natalia Krawczyk
    3. Tak warto marzyć ponieważ wyznaję zasadę, że 'wiara czyni cuda' i jeśli wierzy się do końca to można spełnić wszystkie marzenia :)
    4. nataliakrawczyk02@gmail.com
    Baner jest tutaj : http://krawczyk-natalia.blogspot.de/

    OdpowiedzUsuń
  6. Gratuluję roku bloga! :) Podziwiam ciebie i oby tak dalej :)

    http://by-iggy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń