3 kwietnia 2016

51 'Q&A, czyli pytania i odpowiedzi'


Cześć Kochani :)

Na dziś przygotowałam dla Was Q&A :)
Mam nadzieję, że spodobają się Wam moje odpowiedzi.
Bez zbędnego pisania, przejdę do działania ;)


1. Jaki jest tytuł ostatnio przeczytanej przez Ciebie książki?
Odp.: Jest to "PS.KOCHAM CIĘ" Cecelii Ahern. Jest to świetna książka, polecam ją bardzo każdej dziewczynie/kobiecie ;)

2. W jaki aktywny sposób przejść przez wiosnę?
Odp.: Ja osobiście uwielbiam jeździć na rowerze, więc szczerze polecam tę aktywność ;)
W tym roku również wraz z przyjaciółką zaczynamy przygodę z rolkami. Równie ekscytującym zajęciem jest bieganie czy nawet spacerowanie.

3. Kto jest Twoim idolem?
Odp.: Można powiedzieć, że mam kilku idoli! Po pierwsze jest to zespół One Direction, Zayn Malik, Bars and Melody, Selena Gomez, Taylor Swift oraz Shawn Mendes :)

4. Jak chcesz świętować swoje kolejne urodziny?
Odp.: Moje koleje urodziny to będzie 18-stka. Chciałabym ten dzień spędzić z rodziną, a jakiś czas później zorganizować imprezę urodzinową ze znajomymi.

5. Jaka jest Twoja recepta na sukces?
Odp.: Najlepszym sposobem na osiągnięcie sukcesu jest wytrwałe dążenie do celu.

6. Które miejsce najlepiej odwiedzić? Paryż, Egipt czy Wielką Brytanię?
Odp.: Moim marzeniem jest odwiedzić Wielką Brytanię! Chciałabym tam w przyszłości zamieszkać, choć jest tam bardzo deszczowo, uwielbiam ten kraj!

7. Jaka jest Twoja największa fobia?
Odp.: Moją największą fobią są pająki..

8. Co może motywować ludzi do podróży w kosmos?
Odp.: Wydaje mi się, że jest to chęć poznania czegoś nowego.

9. Jaki język według Ciebie jest najtrudniejszy?
Odp.: Według obcokrajowców to właśnie język polski jest najtrudniejszym językiem ale jeśli chodzi o mnie to uważam, że jest to japoński.
10. Jeśli nikt by Cię nie oceniał - zaszłaby jakaś zmiana w Twoim zachowaniu?
Odp.: Nie, jestem sobą w 100% i nikt nie ma wpływu na to jaka jestem i będę.

11. Jaki był ostatni obejrzany przez Ciebie film, który skłonił Cię do refleksji?
Odp.: "Love, Rosie", uwielbiam ten film, skłania odbiorcę do przemyśleń. Ukazuje, że nie ważne jak nam życie zaskoczy, musimy być silni i dążyć do tego co sprawia, że jesteśmy szczęśliwi.

12. Co może poprawić Twój nastrój?
Odp.: Może to dziwne ale niewiele mi potrzeba do poprawienia humoru. Wystarczy, że będą przy mnie osoby które są dla mnie bardzo ważne ;)

13. Co chciałabyś wiedzieć na temat przyszłości?
Odp.: Chciałabym się dowiedzieć czy wszystkie moje plany i marzenia się spełnią :)

14. Jaka jest obecnie Twoja ulubiona piosenka?
Odp.: Mam kilka ulubionych piosenek :
~ One Direction - History
~ Bars and Melody - Stay Strong
~ Justin Bieber - Love Yourself
~ Zayn Malik - Pillowtalk
~ Shawn Mendes - Show You
~ Gretchen Wilson - Redneck Woman
~ Selena Gomez - Hands To Myself
~ Taylor Swift - Wildest Dreams

15. Jaka jest rzecz/sytuacja , której pragniesz w swoim życiu najbardziej?
Odp.: Chciałabym żeby było już po maturze, pojechać na obóz za granicę z przyjaciółką oraz mieć już prawo jazdy.

16. Kogo w życiu chciałabyś poznać wcześniej?
Odp.: Chciałabym poznać dużo wcześniej moją przyjaciółkę :)

17. Co sądzisz o recyklingu?
Odp.: Uważam, że jest to bardzo dobre rozwiązanie, dla środowiska oraz naszej planety.

18. Jakie kraje znalazłyby się w Twoim planie podróży dookoła świata?
Odp.: Na pewno Anglia, Stany Zjednoczone, Kanada, Brazylia, Meksyk, Hiszpania, Włochy itp.
W przyszłości chciałabym podróżować po świecie ;D

19. Wyobraź sobie, że musisz ufarbować włosy i nosić ten kolor przez kolejne pięć lat (np. różowy, niebieski, zielony?) - na jaki byś się zdecydowała?
Odp.: Wydaje mi się, że zdecydowałabym się na jasny róż :)

20. Czego nie możesz się doczekać?
Odp.: Najbardziej nie mogę się doczekać 24 czerwca ;)
KONIEC ROKU SZKOLNEGO ;D !




Mam nadzieję, że podobał się Wam post, dajcie znać w komentarzu.
Kochani, życzę Wam miłego tygodnia :)


~Biegnąca Wilczyca~

6 komentarzy:

  1. Ciekawy post :) Fajnie móc dowiedzieć się czegoś więcej o osobie, na której blog się zagląda :) Odpowiedzi na pytania to o wiele łatwiejsza forma opisania siebie niż po prostu napisanie kilku słów :)
    Pozdrawiam i zapraszam do siebie http://dramabeautyy.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  2. Uwielbiam czytac Q&A wiec mi post sie jak najbardziej podoba! :)

    izkaelo.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię takie posty, się miło i lekko czyta, a można dużo dowiedzieć się o autorze :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Zostałaś nominowana do LBA :) Szczegóły tutaj: http://ksiazki-zycie.blogspot.com/2016/04/kolejne-lba.html
    Po za tym bardzo ciekawy post :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Daj znać jak odpowiesz na pytania :)

    OdpowiedzUsuń