7 maja 2016

52 'Recenzja książki "GIRL ONLINE" Zoe Sugg'


Cześć Kochani :)

Z racji tego, że wczoraj wydarzył mi się 'niewielki' wypadek i nie mam jak ruszyć się z domu (każdy krok sprawia ból), przygotowałam dla Was post z recenzją książki "GIRL ONLINE" Zoe Sugg.

Dostałam tą książkę w czasie świąt, wiem że minęło sporo czasu, a ja dopiero teraz znalazłam chwilę na przeczytanie. Dzięki tygodniowi przerwy od szkoły mogłam poświęcić wolny czas na czytanie. Uważam, że były to znakomicie spędzone dwa dni, bo właśnie tyle zajęło mi pochłonięcie tej opowieści.





Autorka Zoe Sugg, jest brytyjską blogerką/vlogerką. 
Tematyką na jej stronach są głównie moda i uroda.
Na YouTube jest znana jako Zoella.
Książka "GIRL ONLINE", to jej pierwsza powieść.

Książka opowiada o nastoletniej dziewczynie o imieniu Penny, która jest anonimową blogerką. Pod nickiem Girl Online dzieli się na blogu najskrytszymi przemyśleniami o swoim życiu. Opisuje swoje przeżycia związane z chłopakami, rodziną, przyjaciółmi, szkolnymi problemami oraz atakami paniki, które się coraz bardziej nasilają.. Kiedy sprawy osobiste nastolatki przyjmują naprawdę zły obrót, rodzice zabierają ją do Nowego Jorku. Tam Penny poznaje Noah - przystojnego gitarzystę, który sprawia, że dziewczyna przechodzi wewnętrzną przemianę. Całą znajomość szczegółowo opisuje na swoim blogu. Pozornie zwykła znajomość przeradza się jednak w coś więcej. Niektóre zdarzenia mają większy wpływ na nich, Dzień Magicznej Tajemnicy, Sylwester czy zakup lalki. Jednak Noah nie jest taki święty jakby mogło się zdawać, on też ma sekret. Sekret, który może wszystko zmienić.




Książka bardzo mi przypadła do gustu!
Uwielbiam taką tematykę, w której mogę wcielić się w bohatera i przeżywać razem z nim wszystkie zdarzenia.
Gorąco polecam przeczytać!

Następna taka notka będzie dotyczyła drugiej części "GIRL ONLINE w Trasie".












~Biegnąca wilczyca~

4 komentarze:

  1. Wciągnęłam się mocno ! :) druga część również świetna, polecam !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Zaraz się biorę za czytanie drugiej :)

      Usuń
  2. Już tyle dobrego o niej słyszałam, że w końcu muszę ją kupić i przeczytać :)

    http://kardamonusmak.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń